söndag 11 maj 2008

Ja, kära nån...

... det är inte klokt vad tiden går fort ibland! Hela veckan har jag gått och grunnat, kommit på idéer, glömt dem igen och allmänt funderat hit och dit MEN inte lyckats få någon tid till att faktiskt sätta mig ner och jobba. Nu har jag i alla fall lyckats prestera två bidrag till AoS utmaningarna från 3/5 men jag har just blivit klar så fotograferingen får vänta till imorgon.
Idag tvingade jag mig till att faktiskt prioritera min hobby och inte solen, städningen (det var svårast ;0) !), trädgården och allt annat som pockar på uppmärksamhet. Hann med lite förberedelsearbete innan "Gullungen" kom hem från scouthajken, sen blev det stopp. Först nu har jag monterat färdigt. Ganska nöjd; åtminstonde med det ena bidraget, nåja det får gå ändå... novis som jag är.

Inga kommentarer: