lördag 18 oktober 2008

Bytt, bytt kommer aldrig mer igen...

Sannasmamma behövde tyg, jag kunde ordna. SÅ började den lilla transaktionen. Jag åkte till IKEA och fixade tyget, skickade det och sen var det bara att vänta på returen.
Vi kom överens om att jag skulle få ett överraskningspaket med scrapsaker tillbaka. Spännande värre ju! Tiden gick och vi undrade båda vad som hänt.
Till sist lyckades Sannasmamma reda ut det hela. Butiken som skulle skicka godiset hade fel mailadress att bekräfta till och därför hade det blivit hängade. Paketet gick iväg och efter en liten omväg hem till Sannasmamma så kom det till sist hem till mig!
Lycka. Stor spänning men jag hade inte möjlighet att öppna det direkt för jag hade brådis med curling av barn men jag hann i alla fall öppna och kika in lite grann.
På kvällen fick jag i alla fall ta och känna på grejerna! En liten del använde jag genast för den kom som på beställning. Visas inom kort ngn annan stans.
Nåväl detta var vad som fanns med i mitt paket.



Bra va! Vinylthickersen är bara ljuvlig, och den lilla prinsessramen likaså.

Tack Sannasmamma!

Inga kommentarer: