söndag 29 maj 2011

Nu är det jul igen ...

... eller i alla fall dags för lite fler julkort!
Som jag skrev i inlägget innan så ligger jag back även här men eftersom jag egentligen inte har behov av 52 julkort så känner jag det inte som ett jättestort problem, men jag jobbar vidare så sakteliga ändå. =)

Nu ska vi se vi hade kommit till ...

jo, visst ja, julkort 9


som naturligtvis följs av julkort 10


och julkort nummer 11


10an och 11an är vanliga dubbla kort som passar till vanliga kuvert. Kan vara smidigt att ha några som inte kräver specialkuvert också. =) Jag gillar att göra kort som kan ställas upp, därför gör jag nästan alltid dubbla om jag inte jobbar med specialvikning.
Nu vill jag få tid att stämpla upp lite julmotiv så jag har något att färglägga under regniga sommarkvällar - för några sådana kommer väl sommaren att bjuda på, misstänker jag.

2 kommentarer:

E sa...

I början av året hoppade jag också på den utmaningen, men attans vad jag ligger back... Jag är nog också på nr 9 tror jag. Men nu fick jag lite julig inspiration när jag fick se dina fina kort!
Kram Elin

Arvet sa...

Tack, va gullig du är!
Då gör vi sällskap i uppförsbacken nu då och peppar varandra!
Kom igen!

/Bi