måndag 14 maj 2012

366 - Maj

Äntligen ska jag ta mig samman och publicera kalendern för maj månad.
Fortfarande fruktansvärt förkyld men nu i alla fall utan feber. Host, host!
Mitt påbörjade uppslag för Maj månad ser ut som följer!

A playful spread with a variety of techniques.
Time to take out my hedgehog stamps as we have already had a visit from "our" hedgehog.


Denna månad fick bli lite lekfull med mycket färger. =) Det ser kanske inte så märkvärdigt ut men jag har lekt med många olika tekniker på detta uppslag.
Tyckte att det var dags att ta fram de söta igelkottsstämplarna då vi redan har haft besök av "vår" igelkott.

Bara för att visa att jag faktiskt (mot alla odds) fortfarande för dagbok kommer här de färdiga sidorna för april månad. =)

Vänstersidan

Högersidan


Hela uppslaget

Nu ska jag passa på att njuta den lilla sol som visar sig idag (även om det blåser massor) genom att åka till plantskolan och drömma växter en stund. En stor del av trädgården behöver ju nya växter men sen är det ju det där trista med pengar också...
Bäst att planera noga innan inköp. =)

4 kommentarer:

krisandkreate sa...

Beautiful :)

Arvet sa...

Thank you! <3

Merry sa...

Two amazing pages...love the egg shapes for April and what a terrific background for May.

thekathrynwheel sa...

Sorry I am so late visiting this month, but I am here finally! Well done for keeping up with the challenge so far. Wonderful backgrounds on your pages, and the egg shapes are amazing.
P.S. We have a hedgehog in our back garden too!