onsdag 23 mars 2011

Julkort v 6 - 8

Jag har inte glömt att göra julkort även om jag har inte hunnit med att blogga de jag har gjort.
Nu ligger jag i och för sig back även med julkorten men det skall väl gå att hämta upp. Inte så många veckor som skiljer ännu så än finns det hopp.

Har varit lite dålig en tid och det märks naturligtvis även på pysselsidan.
Nå nu var det i alla fall dags att visa de kort som är klara.

På insidan är det embossat med guld.


Här; på insidan, la jag till några extra snöflinge stickers och stämplade dessutom text som silveremossades.


Detta var en för mig ny kortvikning. Alltid kul att testa andra varianter än de man brukar göra.

Jag har ytterligare ett kort som i princip är klart men det får vara till nästa gång. =)

2 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Så snygga kort! Är imponerad av att du kämpar på med julkorten nu när våren börjar komma på besök :-) Hoppas du mår bättre nu! Kram

Arvet sa...

Tack snälla söta! Ja, jag har ju gett mig fasen på att det skall gå, så än så länge hänger jag på - då har det dessvärre gått betydligt sämre men SMAJ. Lovar dock bättring även där.
Förhoppningsvis skall jag bli lite mer kurant och kunna få något ur händerna också. =)
Maggen har blivit bättre - väntar på att gallan skall bli snäll och go igen.