måndag 14 mars 2011

Lycka!

Lycka kan vara många saker men just denna månad består den till stor del av att få sitta och leka med ett mycket trevlig sponsorspaket!
Under mars månad sponsras Skrotboken av Pyssloteket och jag är en av de lyckliga mottagarna av ett härligt kit med känsla av glitter och glamour!

Se bara här vad jag har fått att leka med ...


Kolla så mycket olika dekorationer som ingick i kitet!


och


Denna bild visar fram och baksida på de härliga KaiserCraft papprena i 6*12" som ingick i kitet.

Temat för vårt skapande har varit glitter och glamour inspirerat av Melodifestivalen bland annat.

I lördags presenterades det första inlägget med inspirationsalster till den tävling som nu pågår inne på Skrotboken som har en superfin vinst som också den sponsras av Pyssloteket. Här hittar du information om tävlingen!

Nåväl då skall vi väl se vad jag totade ihop ...
Först en layout där jag använt mig av remsor av KaiserCrafts papprena och en del av de metalldekorationer som fanns med i kitet. För mer information hänvisar jag till inlägget på Skrotboken.


Här är det lillstumpan och morfar som musicerar en julafton - för några år sedan, Huh vad tiden går fort!

Till den andra layouten använda jag förutom den svarta cardstocken också det för mig lite ovana materialet glitterfoam. Det här blev resultatet.



Det var det jag skapade på tema musik med glitter och glamour. Jag har ett minialbum som är på gång också men det inträffade både det ena och det andra vilket gjorde att jag blev försenad. Det kompletterar jag med sedan.
Om du tycker jag har använt lite av mitt material beror det på att det kommer ett inlägg till - det har gått åt en hel del material till detta! =)
Såååå nu får du vänta och se vad som kommer mera - ända till den 23e, för då är det dags för mer glitter!

Glöm nu inte haka på tävlingen och titta in i Skrotboken för att se vad Cissi hittade på med sitt paket!!!

Inga kommentarer: