onsdag 18 april 2012

366 - April

Men var blir tiden av? Efter trafikolyckan går dagarna om möjligt ännu fortare, eller så är det jag som måst slå ner på takten en hel del.
Fortfarande en del sviter efter kraschen men som sagt, vi lever!

Vi har kommit hem igen och en "ny" gammal bil står på uppfarten så, så småningom skall väl allt återgå till det normala.

Återstår att blogga avslutet på mars och början av april månads kalendersidor.

Mer än halvvägs in i månaden är det hög tid att presentera uppslaget för april månad.
Jag hann inte göra klart uppslaget innan vi for iväg så några bokstäver till månadens namn fick jag inte med. =)Det har åtgärdats i efterhand.

Som synes har jag inspirerats av påsken och alla ägg som då har förtärts på ett eller annat sätt samt naturligtvis av alla vårens fåglar som bygger bo och lägger ägg just nu. Vaknar fortfarande lika glad över att höra fågelsång på morgonen.

I didn´t manage to finish the calender before we went on our vacation. "April" has been added when we came home.
Due to the car crash everything has been delayed this month but we are just so happy to be alive!
As you can see, this month is inspired by Easter and all the easter eggs and by the birds nesting during the springtime.
I wake up every day filled with joy over the chirping of the birds in the early morning.



För att visa att jag troget antecknar i min kalender kommer här mars månads färdiga kalender.


Vänstersidan



Högersidan



Hela uppslaget

Det blev inte mycket ritat vid sidan av denna månaden heller men vem vet, nästa kanske ...

1 kommentar:

thekathrynwheel sa...

Gorgeous pages :-)) And so different. Love the Easter themed page, it's beautiful. Glad you are ok after the car crash x