tisdag 13 mars 2012

366 - Mars

Tänk ännu en månad att lägga till handlingarna. =)

Vi har dessutom redan kommit halvvägs in i mars så det är hög tid att blogga upplägget för mars i min Art Journal-kalender nu.

Våren kommer på allvar nu och nya vårtecknen visar sig nästan var dag. Jag längtar förstås efter blommorna.

With spring just around the corner I naturally found my inspiration in the early-flowering flowers I´ve been waiting for. Flowers like crocuses. =)

More things, besides text will be added to this page.




För att visa att jag faktiskt skriver i min kalender kommer här en bild på februari uppslaget. Jag var valt att inte lägga till något mer än text (jo, förresten en krona för Prinsessan Estelle fick det ju bli) denna månad. I januari var det ungefär 50-50 med text och bild men till sidan med mitt pärlhalsband ville jag ha en enkel och stram utformning. Kul att variera lite. Upptäckte dock att jag saknade att få kladda och kludda lite.

February page, all done!
I chose to let this month be "stylish" and has just entered text into the beads. No, by the way, I added one more thing ... A small crown for our newborn princess, Princess Estelle.




Då återstår bara att fylla i mars månad och påbörja april. =)

1 kommentar:

mags21 sa...

what great pages. a great idea for March..