måndag 4 juli 2011

SMAJ vecka 26

Jag lovade fler SMAJ-kort i morse och nu är jag helt up to date! =)

Förra veckans ord i Skrotbokens Mini Art Journal var Sommar.

Den 29e juni sommarpratade min storebror i Radio Skaraborg så det är klart att just sommarpratare fick bli temat för mitt alster. För den delen hade det sannolikt kunnat bli det ändå eftersom jag så fort jag hör ordet "sommar" börjar nynna den gamla goa sommarpratarsignaturmelodin i huvudet.


Jag har satt bokstäverna på en tråd för att på något vis symbolisera den hängmatta man förväntas avnjuta sommarprogrammet i. =)
Att "Life is an adventure" kan man definitivt förstå när man får höra alla intressanta livsöden och händelser som skildras i Sommarprogrammet.

Förra sommaren avnjöt S och jag sommarprogrammet vid kvällens repris med varsitt handarbete i händerna. Njutningsfullt i sommarnatten.
I år har vi inte fått in rutinen riktigt ännu men siktar mot det. =)

Här kan du lyssna till brodern när han sommarpratar
och efter nyheterna ... Sommarprat del 2.

Nu ska vi se om jag kan komma igång med denna veckas SMAJ med detsamma.

1 kommentar:

Mahlin78 sa...

Du ligger före mig ;-) Ska precis ta itu med v 26 och efter det v 27! Ska allt ta och lyssna på bror din :-)