söndag 27 november 2011

SMAJ vecka 44

Efter en SMAJ-paus är det återigen dags att uppdatera med dessa små scrappade dagboksanteckningar. Året börjar gå mot sitt slut men för den hugade finns fortfarande möjligheten att hoppa på "karusellen". All information hittar du här.

Vecka 44 handlade utmaningen om att skapa kring ordet: Val

Just denna vecka befann jag mig på Teneriffa och dagens stora val bestod mest i att välja mellan poolen eller havet! Ett sällsynt men skönt "dilemma". =)


Nedan baksidan med de tre badnymferna - kanske bara något vackrare på kortet än i verkligheten. Gillar dessa papper skarpt.


Dessa papper påminner mig om att jag någon gång måste visa upp de underbara mönstertidningar från slut 1800 - början av 1900-talet som jag kom över på en auktion. Det är grejer det!
En ny skrivare/scanner hade inte varit dumt - då kunde jag fixa eget mönsterpapper.

Inga kommentarer: