söndag 20 november 2011

Side- och centerstairstep card

Längesedan jag uppdaterade här.
Förvisso har jag tillbringat närmre tre veckor i solen men det beror inte bara på det.
De flesta alster jag skapat på sistone har varit till Skrotoboken och då får man ju vänta in publiceringen där först.
Inför Fars Dag gjorde jag en tutorial på side- och centerstairstep card för Skrotbokens räkning. Dessa tutorials återfinner du här.
För att komma ikapp med julkorts tillverkningen passade jag på att göra ett par julkort när jag ändå skulle göra kort så att säga. =)
Lite tidsekonomisk får man ju vara.
Då bör det bli kort 17 och 18 då med andra ord. =)

Ett side staristepcard

Ett center stairstepcard

Det är fler julkort på gång, tror bestämt jag har något mer som redan är publicerat i Skrotboken men det kommer än fler i början av december.

Passa på att titta in där om du vill få lite mer julinspiration.

Inga kommentarer: