torsdag 21 juni 2012

Några dagar för summering ...

... får det nog bli framöver.

Vet inte hur det gått till men plötsligt befinner vi oss i midsommartid och inget har jag bloggat på evigheter.

Följande dagar får bjuda på lite summeringar av det skapande jag trots allt har fått ta mig tid till.

Först ut, ett dopkort. I slutet av maj var vi bjudna på dop, en vansinnigt söt liten tjej skulle döpas och jag passade på att göra mitt första klänningskort.

En klänning i rosa och vitt, förstås. =)

S skrev i kortet.
Insidan har både stämplats, dekorerats med mönsterpapper, band och blommor.
Det var ett väldigt trevligt dop, förrättat på engelska och en trevlig "flerkulturell" fest därefter.

Kul att jag äntligen fick tummarna ur och provade denna kortmodell, det lär kunna bli fler framöver.




Inga kommentarer: