måndag 31 januari 2011

Jag har inte glömt ...

... att efter vecka två var det dags för vecka fyra. Mmm jag vet att det inte låter helt logiskt men på sätt och vis är det det ändå eftersom jag redan har bloggat vecka tre.
Nu, gick det upp ett Liljeholmens väl? Jag pratar naturligtvis om Skrotbokens mini art journal. Förresten har Mahlin78 visat en del av de bidrag som kommit in i ett inlägg i bloggen igår - kolla här får ni se några av alla de läckra alster som har gjorts till denna utmaning.

Under vecka fyra har vi ägnat oss åt att längta!

Vad längtar jag efter då tro ...


just det sol, värme, fågelsång och att vara i trädgården - fast den kräver förstås en hel del jobb innan den blir njutbar, men nu har jag förhoppningsvis funnit hjälp till den. Kanske blir detta året då jag faktiskt kan få trivas riktigt mycket i trädgården igen. Det vore skönt efter de senaste fyra-fem årens förfall.
Jag drömmer och längtar ...

2 kommentarer:

LenA sa...

Här har du en till som delar din längtan!
Kram

maxell sa...

Vilket härligt ombonat murrigt kort med längtan.

Å jag håller minst en tumme för att det blir detta året... för jag vet hur du slitit och våndats kring detta.