torsdag 20 januari 2011

SMAJ2011, vecka 3

SMAJ = Skrotbokens Mini Art Journal 2011, pågår för fullt.

Nu är vi i vecka 3 och ordet för veckan är: Vinter.
Jag har inte fått klart mitt bidrag till vecka 2 ännu - jag hann inte och sen tyckte jag det var lika bra att gå på 3:an på en gång.

Så här blev veckans bidrag.


Vekans kort får handla om mina vintertankar. För att få plats med min text har jag gjort en "lucka" där jag har fäst en ihopvikt pappersremsa.
Den lilla ängeln - jamen det måste väl ändå vara jag? =)

5 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Jaaa, ängelen är du :-) Iaf för mig! Kram, Mahlin

Arvet sa...

Gulle dig, tack!

Du är nite så pjåkig du heller - skall vi ta en flygtur?
Kram Bi

Arvet sa...

nite = inte, för den som inte vant sig vid att jag stavar som en kratta nuförtiden. Händerna gör mest som de själva vill - hela tiden.

Unknown sa...

Denna tyckte jag var jätte fin

Arvet sa...

Tack snällaste Marie! Kul att ses på lördag.