torsdag 20 januari 2011

Julkort för vecka 3

Jorå, än har jag inte tappat sugen - möjligen farten. =)
Julkort för vecka 3 är klart att presentera.


Denna vecka fick det bli ett så kallat Gate Fold Card.
Jag ser att vid fotograferingen så lyser kulorna väldigt röda mot det lite mörkare röda julpappret. Undrar om det beror på glittret i färgen. Den söta stämpeln fick jag låna av Missan78 när det var en scrapträff på församlingshemmet i december.
Hoppas det blir fler tillfällen för det var kul att träffa lite andra scrappare live - för en gångs skull.
Nedre bilden visar förstås insidan på kortet. Jag gillar verkligen pappret som klär panelerna på insidan. Har förstås glömt vad det heter just nu (jag och namn, suck) men läckert är det i alla fall. =)

2 kommentarer:

LenA sa...

Så snyggt kort, kul att du också har gett dig på "julkort varje vecka 2011"!
Man får väl se hur länge man håller ut, blir säkert lite svettigt framåt Midsommar,hihihi!
Ha det gott!
Kram

Arvet sa...

Ja, men då får man väl försöka hålla sig kall med hjälp av vintertemat. =)
Har du som var med förra året hört något om Hellidens sommarkurser?
I år VILL jag komma upp.
Ha det bäst, kramar till er alla där uppe