söndag 29 juni 2008

Bitte71 - Skumbad

Så här i slutet av juni gäller det att lägga på ett kol och försöka bli klar med åtminstonde ngn mer av de fantastiska utmaningarna som finns i AoS forum.
Den 1:a utmaningen jag började med var faktiskt Bittes. Jag behövde dock en förtoring för att kunna använda det tänkta fotot och lämnade därför in negativet till fotografen. Döm om min förvåning (och irritation) när jag efter utsatt tid 1½ vecka senare går dit för att hämta ut det - bara för att upptäcka att firman som skulle framkalla negativet har missat att göra en förstoring och bara skickat ett likadant foto som jag redan har!!! Luften gick ur mig och jag har överhuvudtaget inte brytt mig om att använda den planerade LOn längre, efter det! NU kände jag mig dock redo att gå in hos Bitte och göra ett nytt försök dock inte med den planerade utan en annan LO. Får väl se om jag tar itu med den andra sen.
Nåväl, mycket snack och lite verkstad!
Här kommer mitt bidrag till utmaning 2.
Skumbad...

Inga kommentarer: