onsdag 25 juni 2008

Hönan - Sommarlov!

Mitt svar på Anna-Lenas utmaning Skolavslutning/student/midsommar, Fokus på blommor i LO, minst två mönstrade papper.
Jag tog utmaningen "ett steg längre" och tog bilden från den regniga skolavslutningen i fjol till Sommarlovskänslan man har när klockorna ringer ut och man är FRI som en fågel under en lång sommar.
Missar man blommorna på min LO så kan det vara dags att fundera på glasögon! :-)
Trött på att säga det men jag gillar originalfärgerna bättre än dem som fotot av LO lyckas prestera. Scanner, när skall du dyka upp i mitt hem?

2 kommentarer:

Lilo sa...

"Här fanns det mycket fint", tänkte Lilo och tittade in. Hon satt där alldeles översminkad och kikade i Arvets blogg. Eh??? Jag grubbalar över detta minsann.

Arvet sa...

Nämen Lilo...
inte skall du grubbla sådär! Då får man bara onödiga rynkor där sminket samlas! ;.)
Har du kollat vad Peter har för sig?