söndag 22 juni 2008

Leamon72 - SoL

Min dotter och bästa vännen på lägerskola passade bra till denna utmaning.
De är "soulmates". Jag började knåpa ihop det här bidraget när jag var på Helliden på scrapkurs. På kvällen var jag hemma hos min bror. Medan vi satt och pratade fick jag nål och ull i händerna samt snabblektion i filtning. Resultatet blev blomman, bladet hade min mor gjort under dagen. Väl tillbaka på kursen morgonen efter så föll "delarna" på plats. Med andra ord en LO med inbakade minnen.
Jag kan ju lugnt konstatera att utan tidsbrist så hade jag nog modifierat ett och annat men nu blev det som det blev och det får duga. Monteringen gick väl i 180 knyck eftersom vi skulle avsluta de arbeten vi höll på med inför utställningen för övriga kursdeltagare på skolan. Den är dock inte så sned som bilden vill göra gällande -- det är bara usel fotografering, som vanligt. ;o)

1 kommentar:

leamon sa...

Vilken härlig layout!!! Kul med den filtade blomman o bladet =)