fredag 13 juni 2008

Inte uppdaterat...

på ett slag. Jag har mest fyllt på med mina bidrag i bi-kupan.
Nu börjar det dra ihop sig till "ledighet" vilket i mitt fall innebär sommarkurs på Hellidens folkhögskola. Tre dagar med favoritpysslet scrapbooking! Ska bli otroligt kul att få lite ny input. Jag hoppas få lära mig lite tekniker från grunden förutom att få inspiration mm. Jag har varit rätt duktig på att prioritera min egentid den senaste veckan vilket innebär att jag nu klarat av 7 av de 21+ utmaningarna. Ett par ligger i startgroparna och/eller är påbörjade. Känns mao helt OK än så länge.
Nu börjar det bli dags att klura på vad jag ska hitta på för utmaning till nästa period.
Nä, nä nu måste jag surfa vidare och kolla in midsommarcroppen också den startade ju idag!

Inga kommentarer: