torsdag 26 juni 2008

Kursbilder/BonBon land...

Jag hade ju lovat att publicera lite bilder på LO:er jag jobbade med på kursen på Helliden. Bilder från själva kursen kommer ev. senare efter OK från andra deltagare.
Första LO:en jag gjorde var BonBon-land.
Uppgiften var att arbeta med bilderna utifrån en rund mönstermall i plast. Jag valde att använda foton från familjens utfärd till BonBon land 2004. Det är mycket färg och mönster på en liten yta så känslan blev så där "lagom" karusell (illamående) blingigt tivoliaktig. Saras favoritbild (av när pappa blev blöt i baken!)var tänkt att sitta i mitten MEN det blev nästan lite för bra, så därför bytte jag ut den mot en annan. Jag ville ju ha bilden med på LO:en så lösningen fick bli dubbla bilder i centrum med möjlighet att "öppna luckan" och titta på den andra. Se sep. detaljbild.
Som sagt tag din åksjukemedicin och titta på:
BonBon land.

detalj:

Inga kommentarer: