torsdag 10 juli 2008

Bidrag till doodel-utmaningen

Edit 080731: Och så här i elfte timmen finns det nu ett bidrag till att visa MEN ännu är klockan inte 23.59 slagen så skicka in bidrag bara...
Här kommer
DjSmurfs bidrag - Några DAGAR i mitt liv




Jag har med spänning väntat på att få in ngr. fler bidrag till min utmaning men nu väntar jag inte längre utan lägger upp det först inskickade bidraget. Ett bidrag som kom till mig redan den 3:e. Snabba bud från Aviga Ellen som alls inte är så avig! Ett riktigt härligt bidrag över hennes pysselvecka har jag fått ta del av. Ett stort TACK för det. (Är det dessutom sant blir jag riktigt avundsjuk - jag skulle aldrig få in en så komplett pysselvecka i mitt schema!) =) Nu hoppas jag att jag snart får se fler bidrag till min utmaning.

AvigaEllen - Min Pysselvecka

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jag har haft två nätter nu igen med med mina kryp & det finns inget att göra alltså! Jag håller nog på att bli galen tror jag!!! Inatt var jag tvungen att gå ut & gå för inget annat hjälpte, Annars brukar jag ligga på magen med armarna fastklämd under kroppen & benen skakar jag lite lagom mycket...kul liv! =/ Men något som är roligt är att du tog en lott hos mig, hälsa gärna på då & då..

Har du någon sjukdom?

Ha en bra dag & helg för den delen! Kramizar