lördag 12 juli 2008

Maxell - PUNK

Mitt bidrag till Maxells punkiga utmaning: "Go on PUNK make my day!"

Själv är jag lite för gammal för punkvågen - växte upp med "efterdyningarna" av flower power och så förstås disco, så för mig är PUNK det samma som spik-frisyr, kedjor, nålar osv. Har med andra ord inte anammat resten av stilen, musiken och kulturen.
Det närmaste en spikfrilla jag fann bland mina foton var den som fjolårets lilla igelkottunge bär. Han får här påhälsning av en nyfiken grannkatt! Katten gjorde ytterligare ett par tappra försök att bli kompis med Igge men si de ville Igge inte alls vara med på, han var totalt taggarna utåt!



lite detaljer:


1 kommentar:

maxell sa...

Vilken härlig berättelse eller förklaring till hur du tänkt. Så rätt liksom! Jag är väldans förtjust i hur du fick in kedjan. Snygg lösning. Å tolkningen av temat är helt rätt.

Tack för att du antog utmaningen och visade din kreative tolkning.