måndag 7 juli 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Alexandra Lindgren

Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?

- arbeta
- handla mat
- gosa med min gullunge
- surfa runt och lägga upp ett julkort i bloggar mm
- grilla (jodå, tjejer kan också + göra klart den andra maten och duka samtidigt OCH allt detta utan att hålla fast sig i en öl! Kvinnor kan!)


Vad gjorde du för 10 år sedan?

Försökte överleva en kaotisk period i livet!
EDIT: Det var visst att gå händelserna i förväg, upptäckte jag idag när jag tänkte efter en gång till. Den kaotiska tiden ligger då fortfarande i framtiden. Istället pendlar jag "just nu" mellan hopp och förtvivlan - skall vi någonsin få hålla ett eget barn i famnen!
Hur det gick kan ni se i bloggen i övrigt :D

Ställen du bott på?

- Bergsgatan, (?) Hedemora
- Ekeby, utanför Örebro
- Kaga, utanför Linköping
- Barnhemsgatan, Linköping
- Alvastragatan, Linköping
- Lackalänga, Furulund (utanför Lund)
- Sunnanväg, Lund
- Vikingavägen, Lund
- Kävlingevägen, Furulund

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

- Säga upp mig och jobba ideelt
- Dela med mig till min familj (köpa mig före i op. kö så mor fick sin efterlängtade operation)
- RESA!
- Renovera huset utan att lyfta ett finger själv!
- Skänka till behövande


Jag väljer att utmana

Lena S (Lena och Ronja)
Susny
Eva Andersson
Anneh
Lillblomman
Sannasmamma

3 kommentarer:

Susanne sa...

Hej, vilken kul utmaning. Självklart hänger jag med på den, uppdaterar bloggen senare idag!

BL sa...

bergslagsgatan 16C 3tr

tänk att småbarn har så svårt att minnas sin egen adress..
/storebror (hemma hos mor och surfar)

Arvet sa...

Ja, ja, ja bror duktig! Alla kan ju inte ha så bra minne som du, eller hur. Hmmm hur var det nu med Gotland och tält...?
Kram