lördag 27 augusti 2011

SMAJ vecka 34

Det är hög tid att visa mitt bidrag till denna veckas ord i Skrotbokens Mini Art Journal 2011. Ordet för vecka 34 är: Nystart.

Passar väl utmärkt nu när skolorna startar ett nytt läsår och alla som arbetar går tillbaka till sina respektive tjänster. Själv har jag inte den typen av nystart att se fram emot men eftersom resten av familjen skall komma in i de vanliga rutinerna igen så blir min nystart densamma.

Jag har äntligen blivit färdig till att testa min Spellbinders impressabilities emoss & deboss template. Färgade mallen med stämpeldyna för att trycka in färgen samtidigt med embossingen.


Baksidan rymmer som vanligt lite journaling även om den är rätt sparsmakad denna gång. I övrigt ett urklippt motiv från det embossade pappret och en lite rosett.


Ett enkelt kort men det bär ändå på en hemlighet. =)

Nu kan jag med spänning se fram emot måndag då ett nytt ord presenteras.

Inga kommentarer: