söndag 28 augusti 2011

SMAJ vecka 33

En något sömnlös natt gjorde att ännu ett SMAJ-kort hanns med. Negativt bör ju i möjligaste mån vändas till positivt, eller hur? På köpet fick jag en trevlig stunds chatt med Lena. Tack för det vännen! =)

Ordet för vecka 33 var: Rensa, något jag lägger ganska mycket tid på, nu för tiden.

Efter 20 år i huset finns det en hel del som lagts undan eller som helt enkelt bara glömts bort i någon garderob.
Nu när jag har fått lite mer tid att förfoga över skall huset tömmas på allt onödigt har jag tänkt mig. Känns stundtals som ett evighetsprojekt men någon gång i framtiden hoppas jag det är klart. Mitt SMAJ-kort blir således ...


en liten påskhare (som letades fram ur gömmorna) som fick sin blomma utbytt mot en fjädervippa. Här skall röjas!

Inga kommentarer: