torsdag 1 september 2011

Helliden del 2, Utmaning 1.

Under kursens gång hade vi olika utmaningar som vi skulle skapa till. Ett kul sätt att få tänka till lite extra även om det stundtals var svårt att hinna med - vi hade ju sååå bråttom med att hinna skapa det andra också. =)
När man är på Helliden har dygnet alltid alldeles för få timmar.

Om jag nu minns rätt så var detta den första utmaningen ...
Med hjälp av två likadana foton skulle vi göra två layouter som framhävde olika saker på fotot. Jag valde en strandbild från badet i Hätte.







När man har mycket att göra med de andra kurslauoterna tar man tacksamt emot chansen att arbeta med "bra" färdiga mönsterpapper och i övrigt använda sig av ganska små medel. Tycker nog ändå att de blev rätt bra. Kan du se hur jag tänkt? Vad upplever du att jag har tagit fasta på för att förändra det man upplever av fotot?
Kommentera gärna, mina tankar presenterar jag vid ett senare tillfälle. =)

Inga kommentarer: