tisdag 20 september 2011

Helliden del 4, Utmaning 3

Då är det dags att visa resultatet av den tredje och sista utmaningen jag var med på, under scrapkursen på Helliden i somras. Utmaningen bestod i göra en layout och att på valfritt sätt; med hjälp av ord, beskriva personen på ett foto, så att andra skulle kunna bilda sig en uppfattning om personen ifråga.

Vi visade upp våra alster för varandra och hjälptes åt med att beskriva personen utifrån hur vi tolkade bilden varefter den som skapat layouten kunde konstatera om det stämde eller ej. Det var kul att se om man lyckats förmedla det man ville eller ej.



De viktigaste orden på layouten är: DU är älskad!

Det var nog de utmaningar jag hann med att göra. Det var en utmaning till men den hann jag visst aldrig fixa något till om jag minns rätt - i vilket fall som helst har jag glömt vad den gick ut på. =)

Inga kommentarer: